Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. sparotok
13. getmans1
14. rosiela
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. sparotok
13. getmans1
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
19.08.2009 10:41 -
Няколко неща за всички кандидат-мотористки
Този кратък текст е предназначен за всички момичета, които имат желание да карат мотор, но не са наясно с това, какво точно означава това т.е. нямат приятели и гаджета мотористи. Причината да го напиша е в това, че много често срещам дами,които считат карането на мотор за нещо невероятно интересно и вълнуващо /което си е точно така/, но хабер си нямат за усилията и неудобствата, които вървят в пакет с удоволствията и радостите. Сори мацки, но медалът си има две страни!
Съвсем честно ще си призная, че този текст има и друга цел - да откаже от карането дами, подобни на една позната дойде да "мери" мотора ми с високи токчета. Въпреки, че бях официално заплашена да ме вкарат в групата на Злите Лелки аз продължавам да твърдя, че интереса на някои дами е просто просто лигавене и търсене повод за чесане на езика. Ай сиктир сега, остана и жените да почнат да карат мотор щот е модно и я втасахме. Карането на мотор е начин на живот и мислене. Моторът не е моден аксесоар, той е огромна отговорност пред семейството ни и самите нас. Но стига уводи ...
... по същество:
1. Моторът е мръсна работа. Буквално! Карането върви със сосна гарнитура - тонове размазани насекоми от главата до петите, пот която се лее по гърба ви по светофарите цяло лято, кал на корем валне ли някой дъжд. И това без да броим ровичкането по самата машина макар и за най-малката дреболия - черни пръсти и мръсни нокти, направо страшна работа.
2. Прическа - забравете. Съжалявам мацки, но въпросът с прическата е просто приключен. Единственият ви стилист остава Каската и само тя решава как ще изглеждате като спрете. А Каската е наистина изобретателна гад и видът на косата ви ще варира от Млад пънкар до Стара вещица.
3. Пръстените- аут. Убиват. Едрите даже не се побират в ръкавиците, а дребните ви се впиват в месото на пръстите още до края на първия час от пътя. И боли!
4. Модните прищевки - цяло състояние. Освен, че моторите са скъпи и хубавата екипировка идва доста солено. Затова ако си купите розаво-синьо костюмче за първия мотор, а после смените мотора със зелен - горите. Затова не се хвърляйте в разни екстравагантни изпълнения а купувайте разумно и най добре - черно. Универсално е.
5. Карането е удоволствение, ама понякога хич не е... Колкото и да е невероятно, но карането може да бъде ужасно преживяване. Особено когато сте махмурлии, имате макар и лек здравословен проблем или простичко сте в цикъл. Ох, колко гадно може да бъде тогава!
6. Дъжд, студ и пек. Имате и от трите в изобилие. Колкото и да се криете големият дъжд най-накрая ще ви открие. И тогава ще разберете как самодоволните мотористи стават малки и доста жалки участници в движението, особено след като някой камион ги облее с кална вода от главата до петите. Замръзналите пръсти и онова ужасно усещане, че си се вдървил и изобщо не можеш да слезеш от мотора ви очаква след някой преход късната есен и зимата, а собствения сос под екипировката е специалитетът на лятото. Seasons greetings така да се каже.
7. "Качвам се на мотора и газ към Бургас!" Да ама не. Ако си мислите, че ще се качите на мотора и след месец сте готови за първия си преход до морето направо не се занимавайте. Уверявам ви, че първите ви 10-ина километра ще ви се сторят най-дългата дистанция на света. А първите 300 ще минавате цял ден в буквалния смисъл! Тъй че заредете се с търпение. Много търпение.
8. "Щом карам кола ще се науча и на мотор!" Сори, ама нищо общо. В това начинание колелото ще ти бъде много по-полезно. Познанието от колата може да ти помогне само по-адекватно да реагираш на уличните ситуации, но самото каране е на съвсем друг принцип. Тъй че първо пробвай после - прецени.
9. Всички падат. И всяко падане боли. Дори онова глупаво падане от място на спряло. Удря, блъска, затиска, гори жестоко - това е вашият мотор, който винаги се опитва да ви нарани. Не се майтапя! Дадете ли му случай, той винаги ще остави някаква отбелязка на тялото ви. А такива случаи, за съжаление няма да липсват.
10. Не можете да си вдигнете мотора, когато е паднал. Факт! Това е положението. Няма никакъв смисъл от глупави дискусии вкл. оня глупав пример за японците дето трябвало да си вдигат моторите на изпита. Няма мотор, който да можете да вдигнете сами освен ако /извинете ако съм си подценила/ не сте състезател по щанги, хвърляне на гюле и прочие дисциплини. Но в това няма никаква трагедия, защото не съм сигурна, че познавам и 10-ина мъже, които могат сами да си вдигнат мотора.
11. Мъжете мотористи винаги ще се отзовават и ще ви помагат. Приемайте тази помощ защото наистина имета нужда от нея, уважавайте ги за това, но не подценявайте труда и мотивите им. Просто казано, не бъркайте моториджийската колегиалност с флиртовете и свалките. Ще си направите лоша услуга.
12. Жената моторист е мъжко момиче в точния смисъл на този израз в българския език. Това не я прави по-малко жена, гадже, съпруга и пр. но тя не се списва в общия облик и изискванията към "доброто момиче" в българското общество. Ако не ви харесва да бъдете такава вие просто не сте за този "бизнес".
Няма коментари