Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2009 11:14 - No Logo
Автор: grah Категория: Хоби   
Прочетен: 846 Коментари: 0 Гласове:
0



В неделя снаши приятели направихме адно кратко турче по разпродажбите из центъра. Намаленията бяха какво обикновено смешни с някои редки изключения, но успяхме да заформим сериозен спор и то точно в магазина на пума, където 50% дискаунт отиваше от 300 на 150 кинта.

"За" или "против" марките?
Митака беше ЗА! Той винаги е бил луд фен на марковите маратонки и обесняваше това със следното просто изречение:
"Като си купя Найк, по 24 часа в денонощието 5 години да го нося краката ми няма да се вмиришат".

Аз обаче имам други обяснения за тия негови пристрастия.
Когато бяхме в даскало /а ние се познаваме от тогава/ Найк беше просто връх на сладоледа - носиш ли такива маратонки, ти си номер едно в класацията. И дънки Рифле или Левис, разбира се...

Спомням си, че по това време майка ми беше докарала от някое пътуване за мен едни Лотто, а за брат ми - Конверс. Но тъй като марките бяха неизвестни в България по това време, нито аз нито той бяхме "готини" ... не беше нито Найк, нито Пума, нито Адидас.

Което иде да каже - Майната им на марките. Всичко това е в главата ти!

Другото дойде по-късно, просто работата ми е такава, че работя с много производители от леката промишленост. Особено тук - в целия югоизточен район сумай ти предприятия бълват обувки и дрешки за Франция, Италия, САЩ .. великолепни продукти без никаква маркировка и етикети, заминават от Крумовград, Хасково, Кърджали, Асеновград на Запад, а пътьом получават амнезия от къде са дошли за да се завърнат ПАК ТУК по лъскавите бутици с етикети и надценка от 500% и повече ...

Бедни или богати, защо трябва да бъдем глупави и да робуваме на някакви марки?

Та в тая връзка, ето една книжка за Марките или по-точно против тях... оказа се, че не само аз мисля така.

http://en.wikipedia.org/wiki/No_Logo


Тагове:   logo,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: grah
Категория: Хоби
Прочетен: 251117
Постинги: 72
Коментари: 122
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031