Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2007 20:23 - Продавам си моторчето
Автор: grah Категория: Хоби   
Прочетен: 2900 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Произведен през юни 1994, пристигнал в България от Япония, първи собственик един много ценен младеж от Разград, втори моята особа. Купих мотора в перфектно за тази възраст състояние и мога да кажа, че го продавам в почти същото.

Честно по въпроса - падал е три пъти, от където са подбити степенките. Първия път пред работата ми на светофара при спиране падна нашия Шеф на транспорта, заради пясък на пътя най-вероятно. Втория и третия път падах аз по същата причина – рязко спиране заради някой дебил /пешеходец и велосипедист в двата случая/ и невъзможност да се задържи мотора в право положение. И трите падания са практически на спряло и всеки път страдаха степенките, които поемаха тежестта на мотора. Това обяснява и защо няма поражения върху ауспуха или другите хромирани части.

Няма нужда от смяна на нищо – нито гуми, нито верига, нито накладки, нито масло. Платени са всички неща, има преглед, застраховка. Личните му лекари са Сево и Илко от Пожарната на Плиска. Обичам нещата да са ми по книга, тъй че никакви самоинициативи не съм проявявала. Зимата огледахме и резервоара – в чудесно състояние без ръжда е. Като всеки чопър, обаче, си иска търкане и лъскане! Давам безплатни консултации по въпроса!

Другата разлика от оригиналния му вид е аерографията. Тъй като цветът му е малко тъмен, чисто естетически се искаше нещо, което да го освети и да повдигне контраста – това което направихме е малко, стилно и без излишна помпозност, която не понасям.

Това, което прави този мотор уникален разбира се е предницата – така е пристигнал от Япония, с удължението е дълъг 2,30 м., което си го прави един доста големичък поне на дължина мотор. На височина е просто перфектен за хора с моя размер – удобен, стабилен, сигурен. Аз за сведение съм 1,70 висока.

Завиването е умението, към което моторът приучава собственика си известно време. Това е “данъка” за дългата предница ... Вкарването на скоростите е също така специфично – иска контрасен, отчетлив удар за да влязат на място, като особено това се отнася до 1-ва, неутрална, втора. И с това ще се свиква.

Относно скоростта – знам от Георги /първия собственик/ че е вдигал над 140, но аз съм си позволявала до 110. На 90-100 моторът е напълно спокоен, не се тресе, не се чува нищо излишно. Издава си характерни звуци /ще го познаете веднага по тях/ и в момента е доста шумно говедо. Това е третата промяна, която направих в него защото беше прекалено тих и често разни хора не ме “виждаха” по улиците /особено пешеходците и велосипедистите!/. Сега това вече не е така.

Като погледнах истината в очите – навъртяла съм му 7000 километра. Общо е на 49 хиляди. Не е много, не е малко. Карала съм го из цяла София, през най-големите задръствания, в дъжд, в пек и мога да кажа, че ако нещо някога е имало та да съм се оплаквала, 98% е било проблем в моя телевизор.

За разхода, градско - 5, извънградско е падал и под 3. Особено ако го карате по хубав прав пък, на пета с около 90 – ударили сте бингото на спестовните мотори. В града обаче, лятото в жегата най-добре да не стоите по светофарите – той все пак е с въздушно охлаждане. Минавайте напред – оказа се, че е и неочаквано тесен и минава като мишка между спрелите коли.

С чиста съвест бих препоръчала този мотор на всяка жена. Едно, че е уникален и наистина много красив на външен вид, но той е простичък като механизъм – има най-важното и то работи добре, не подстрекава към камикадзе изпълнения и има още много километри пред себе си ... стига да го купи някой, който ще го обгрижва все така добре.

И последно – защо го продавам. Очевидно е, че влагам много емоция в тоя мотор, но причината е банална та банална – купувам си по-голям. Напоследък започнах да правя сериозно дивотии из софийските улици, което ще рече – загубила съм респект към машинката, а това никак не е добре. И двамата с мъж ми минаваме на други мотори, това е семейното ни решение. Но не го продавам на всяка цена, между един мотор и неговия собственик трябва да има химия и тя да се вижда. Иначе просто не са един за друг...

Ето тук съм писала още нещо за него, за да разберете повече за особеностите на машината.

http://bikerz.netissat.bg/viewtopic.php?t=3204

тук е спецификацията на мотора, това което се отнася до Savage 650 е до голяма степен вярно за 400, с разлика в конете около 5-7 /не знам точно/ и има верига.
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...savage%2097.htm

Цената, който съм определила е 3200 лв.

снимки засега тези.  За всякакви въпроси пишете съобщение или 0888/517606.

http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/Rumburak_01.jpg

http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/BibaiGrah.JPG

http://inside.intime.bg/wp-content/uploads...1398_resize.JPG

http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/Ike2.JPG

http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/Ike3.JPG


Тагове:   Моторчето,


Гласувай:
0



1. estrella - Най-прочувственото
21.05.2007 22:06
описание на мотор за продан. Нямам 3 200 лева:( На добър час и вятър в косите;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: grah
Категория: Хоби
Прочетен: 252082
Постинги: 72
Коментари: 122
Гласове: 263
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930