Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
21.05.2007 20:23 -
Продавам си моторчето
Произведен през юни 1994, пристигнал в България от Япония, първи собственик един много ценен младеж от Разград, втори моята особа. Купих мотора в перфектно за тази възраст състояние и мога да кажа, че го продавам в почти същото.
Честно по въпроса - падал е три пъти, от където са подбити степенките. Първия път пред работата ми на светофара при спиране падна нашия Шеф на транспорта, заради пясък на пътя най-вероятно. Втория и третия път падах аз по същата причина – рязко спиране заради някой дебил /пешеходец и велосипедист в двата случая/ и невъзможност да се задържи мотора в право положение. И трите падания са практически на спряло и всеки път страдаха степенките, които поемаха тежестта на мотора. Това обяснява и защо няма поражения върху ауспуха или другите хромирани части.
Няма нужда от смяна на нищо – нито гуми, нито верига, нито накладки, нито масло. Платени са всички неща, има преглед, застраховка. Личните му лекари са Сево и Илко от Пожарната на Плиска. Обичам нещата да са ми по книга, тъй че никакви самоинициативи не съм проявявала. Зимата огледахме и резервоара – в чудесно състояние без ръжда е. Като всеки чопър, обаче, си иска търкане и лъскане! Давам безплатни консултации по въпроса!
Другата разлика от оригиналния му вид е аерографията. Тъй като цветът му е малко тъмен, чисто естетически се искаше нещо, което да го освети и да повдигне контраста – това което направихме е малко, стилно и без излишна помпозност, която не понасям.
Това, което прави този мотор уникален разбира се е предницата – така е пристигнал от Япония, с удължението е дълъг 2,30 м., което си го прави един доста големичък поне на дължина мотор. На височина е просто перфектен за хора с моя размер – удобен, стабилен, сигурен. Аз за сведение съм 1,70 висока.
Завиването е умението, към което моторът приучава собственика си известно време. Това е “данъка” за дългата предница ... Вкарването на скоростите е също така специфично – иска контрасен, отчетлив удар за да влязат на място, като особено това се отнася до 1-ва, неутрална, втора. И с това ще се свиква.
Относно скоростта – знам от Георги /първия собственик/ че е вдигал над 140, но аз съм си позволявала до 110. На 90-100 моторът е напълно спокоен, не се тресе, не се чува нищо излишно. Издава си характерни звуци /ще го познаете веднага по тях/ и в момента е доста шумно говедо. Това е третата промяна, която направих в него защото беше прекалено тих и често разни хора не ме “виждаха” по улиците /особено пешеходците и велосипедистите!/. Сега това вече не е така.
Като погледнах истината в очите – навъртяла съм му 7000 километра. Общо е на 49 хиляди. Не е много, не е малко. Карала съм го из цяла София, през най-големите задръствания, в дъжд, в пек и мога да кажа, че ако нещо някога е имало та да съм се оплаквала, 98% е било проблем в моя телевизор.
За разхода, градско - 5, извънградско е падал и под 3. Особено ако го карате по хубав прав пък, на пета с около 90 – ударили сте бингото на спестовните мотори. В града обаче, лятото в жегата най-добре да не стоите по светофарите – той все пак е с въздушно охлаждане. Минавайте напред – оказа се, че е и неочаквано тесен и минава като мишка между спрелите коли.
С чиста съвест бих препоръчала този мотор на всяка жена. Едно, че е уникален и наистина много красив на външен вид, но той е простичък като механизъм – има най-важното и то работи добре, не подстрекава към камикадзе изпълнения и има още много километри пред себе си ... стига да го купи някой, който ще го обгрижва все така добре.
И последно – защо го продавам. Очевидно е, че влагам много емоция в тоя мотор, но причината е банална та банална – купувам си по-голям. Напоследък започнах да правя сериозно дивотии из софийските улици, което ще рече – загубила съм респект към машинката, а това никак не е добре. И двамата с мъж ми минаваме на други мотори, това е семейното ни решение. Но не го продавам на всяка цена, между един мотор и неговия собственик трябва да има химия и тя да се вижда. Иначе просто не са един за друг...
Ето тук съм писала още нещо за него, за да разберете повече за особеностите на машината.
http://bikerz.netissat.bg/viewtopic.php?t=3204
тук е спецификацията на мотора, това което се отнася до Savage 650 е до голяма степен вярно за 400, с разлика в конете около 5-7 /не знам точно/ и има верига.
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...savage%2097.htm
Цената, който съм определила е 3200 лв.
снимки засега тези. За всякакви въпроси пишете съобщение или 0888/517606.
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/Rumburak_01.jpg
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/BibaiGrah.JPG
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads...1398_resize.JPG
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/Ike2.JPG
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/Ike3.JPG
Честно по въпроса - падал е три пъти, от където са подбити степенките. Първия път пред работата ми на светофара при спиране падна нашия Шеф на транспорта, заради пясък на пътя най-вероятно. Втория и третия път падах аз по същата причина – рязко спиране заради някой дебил /пешеходец и велосипедист в двата случая/ и невъзможност да се задържи мотора в право положение. И трите падания са практически на спряло и всеки път страдаха степенките, които поемаха тежестта на мотора. Това обяснява и защо няма поражения върху ауспуха или другите хромирани части.
Няма нужда от смяна на нищо – нито гуми, нито верига, нито накладки, нито масло. Платени са всички неща, има преглед, застраховка. Личните му лекари са Сево и Илко от Пожарната на Плиска. Обичам нещата да са ми по книга, тъй че никакви самоинициативи не съм проявявала. Зимата огледахме и резервоара – в чудесно състояние без ръжда е. Като всеки чопър, обаче, си иска търкане и лъскане! Давам безплатни консултации по въпроса!
Другата разлика от оригиналния му вид е аерографията. Тъй като цветът му е малко тъмен, чисто естетически се искаше нещо, което да го освети и да повдигне контраста – това което направихме е малко, стилно и без излишна помпозност, която не понасям.
Това, което прави този мотор уникален разбира се е предницата – така е пристигнал от Япония, с удължението е дълъг 2,30 м., което си го прави един доста големичък поне на дължина мотор. На височина е просто перфектен за хора с моя размер – удобен, стабилен, сигурен. Аз за сведение съм 1,70 висока.
Завиването е умението, към което моторът приучава собственика си известно време. Това е “данъка” за дългата предница ... Вкарването на скоростите е също така специфично – иска контрасен, отчетлив удар за да влязат на място, като особено това се отнася до 1-ва, неутрална, втора. И с това ще се свиква.
Относно скоростта – знам от Георги /първия собственик/ че е вдигал над 140, но аз съм си позволявала до 110. На 90-100 моторът е напълно спокоен, не се тресе, не се чува нищо излишно. Издава си характерни звуци /ще го познаете веднага по тях/ и в момента е доста шумно говедо. Това е третата промяна, която направих в него защото беше прекалено тих и често разни хора не ме “виждаха” по улиците /особено пешеходците и велосипедистите!/. Сега това вече не е така.
Като погледнах истината в очите – навъртяла съм му 7000 километра. Общо е на 49 хиляди. Не е много, не е малко. Карала съм го из цяла София, през най-големите задръствания, в дъжд, в пек и мога да кажа, че ако нещо някога е имало та да съм се оплаквала, 98% е било проблем в моя телевизор.
За разхода, градско - 5, извънградско е падал и под 3. Особено ако го карате по хубав прав пък, на пета с около 90 – ударили сте бингото на спестовните мотори. В града обаче, лятото в жегата най-добре да не стоите по светофарите – той все пак е с въздушно охлаждане. Минавайте напред – оказа се, че е и неочаквано тесен и минава като мишка между спрелите коли.
С чиста съвест бих препоръчала този мотор на всяка жена. Едно, че е уникален и наистина много красив на външен вид, но той е простичък като механизъм – има най-важното и то работи добре, не подстрекава към камикадзе изпълнения и има още много километри пред себе си ... стига да го купи някой, който ще го обгрижва все така добре.
И последно – защо го продавам. Очевидно е, че влагам много емоция в тоя мотор, но причината е банална та банална – купувам си по-голям. Напоследък започнах да правя сериозно дивотии из софийските улици, което ще рече – загубила съм респект към машинката, а това никак не е добре. И двамата с мъж ми минаваме на други мотори, това е семейното ни решение. Но не го продавам на всяка цена, между един мотор и неговия собственик трябва да има химия и тя да се вижда. Иначе просто не са един за друг...
Ето тук съм писала още нещо за него, за да разберете повече за особеностите на машината.
http://bikerz.netissat.bg/viewtopic.php?t=3204
тук е спецификацията на мотора, това което се отнася до Savage 650 е до голяма степен вярно за 400, с разлика в конете около 5-7 /не знам точно/ и има верига.
http://www.motorcyclespecs.co.za/model/suz...savage%2097.htm
Цената, който съм определила е 3200 лв.
снимки засега тези. За всякакви въпроси пишете съобщение или 0888/517606.
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/Rumburak_01.jpg
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/BibaiGrah.JPG
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads...1398_resize.JPG
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/Ike2.JPG
http://inside.intime.bg/wp-content/uploads/Ike3.JPG
Следващ постинг
Предишен постинг